Uniwersytet Trzeciego Wieku, Stargard Szczeciński

Wydarzenia

"FIORDY DROGĄ TROLLI" czyli wycieczka do Norwegii

Moje sprawozdanie z tej wycieczki będzie zupełnie inne. Zacznę tradycyjnie …
30 maja 2018 r. ruszyliśmy do Norwegii. Promem dotarliśmy do  Ystad, przejechaliśmy Szwecję, cyknęliśmy zdjęcia Iddefjordu oraz granicy szwedzko - norweskiej. A potem były: zielone doliny, pokryte śniegiem góry, lodowce, bajeczne fiordy, niezliczone tunele, tysiące wodospadów, rwące potoki, kręte drogi zapierające dech w piersiach, jedyny na świecie znak drogowy z trollem, domki z trawą na dachu, malownicze miasteczka, w których zatrzymał się czas, białe noce i do tego przepiękna pogoda. Naprawdę!!! Tego co widzieliśmy nie sposób opisać słowami i nawet zdjęcia tego nie oddają. Tam trzeba być i przeżyć to samemu. Biuro turystyczne „Fregata” ze Świnoujścia, które zorganizowało wycieczkę spisało się na medal. Zarówno pilot jak i przewodniczka byli perfekcyjnie przygotowani, przekazywali mnóstwo informacji, puszczali tematyczne filmy i muzykę. Kto nie był w Norwegii niech zaplanuje tam wyjazd, bo warto. Fakt, że ceny nas porażały (jadłam najdroższą w życiu drożdżówkę - 18 zł), ale daliśmy radę i nawet kupiliśmy pamiątki.

Zakochałam się w Norwegii!!!

Tekst: Teresa Hernet

>> zobacz galerię

data publikacji: 2018-06-29

PATRONAT WŁADZ SAMORZĄDOWYCH

PATRONAT NAUKOWY

Powiat Stargardzki Urząd miasta w Stargardzie Uniwersytet Szczeciński Uniwersytet Szczeciński Wydział Humanistyczny TWP Stargardzka Szkoła Wyższa SSW stargardinum